top of page
Bakgrund

För aimns största kollektionssläpp planerade och utförde vi en plåtning i New York som skulle andas storstad och visa hur den nya kollektionen kunde användas ”from workout to weekend”. Ledande ord för kampanjen var, street chic, sporty, 90s vibe. 

Produktion

Vi följde två modeller där deras vardagliga liv i New York gestaltades. Till detta ville vi skapa en City Guide för vårt community att ta del av som sedan blev en serie för olika städer. Vi hade även en Pop up lansering i Stockholm.  

Campaign images
Gallery_1.jpg
Gallery_2.jpg
Gallery_4.jpg
Gallery_5.jpg
Gallery_6.jpg
Gallery_7.jpg
Gallery_8.jpg
Campaign launch

WEB PART ONE

mockup1.png

INSPIRERANDE LANDNINGSSIDA,

FOKUS KOLLEKTION

Campaign launch

POP UP STOCKHOLM

BIG_2.jpg
Small_2.jpg
Small_3.jpg

"MAGASINOMSLAG" TILL POP UP

Campaign launch

WEB PART TWO

mockup2.png

INSPIRERANDE LANDNINGSSIDA,

FOKUS BRANDING, COMUNITY

Social media

VISUALS

SoMe_2.png
SoMe_3.png
SoMe_4.png
bottom of page